Lektoři

Je tak snadné nazvat se "Facebook guru", "on-line marketing ninja" a podobně. S různými samozvanými experty se roztrhl pytel. Naši lektoři toto nepotřebují - za sebou mají reálné zkušenosti, velké, často mezinárodní klienty a kampaně, přístup k novým funkcím Facebooku v rámci beta testování nebo patří k uznávaným lektorům. Prohlédněte si jejich reference, profil na LinkedIn nebo publikační a konferenční činnost a přesvědčte se sami. Řada z nich působí v Business Factory, jediné české agentuře, která je certifikovaným Facebook Marketing Partnerem v oblasti FB Ads.

Adam Zbiejczuk

Adam vystudoval mediální studia na FSS MU v Brně, rozjížděl on-line komunikaci mBank při jejím vstupu na český trh. Působil v agenturách Ataxo a H1.cz, kde měl na starosti sociální sítě a pomáhal vytvořit Social Insider, první český nástroj na monitoring sociálních sítí. Poté pomáhal platformě ROI Hunter se vstupem na polský trh. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, pořádá pravidelná setkání social media profíků BabelTalk a jednou za rok konferenci Babel Camp.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně neškolí žádné termíny.

Jan Pátek

Honza v online agentuře Business Factory (Facebook Marketing Partner a Google Partners) od roku 2012 vede team marketingových specialistů, kteří se starají českým i zahraničním klientům o reklamní kampaně v objemu, který přesahuje roční rozpočet 100 milionů korun. Od úplného začátku se podílí na tvorbě reklamní platformy ROI Hunter a magazínu Newsfeed.cz.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně neškolí žádné termíny.

Martina Tuhá

Martina pracuje v Business Factory (Facebook Marketing Partner) už více než dva roky na pozici teamleadera Facebook Ads specialistů. Jejím zaměřením jsou výkonnostní kampaně pro velké české hráče především z oblasti bankovnictví.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně neškolí žádné termíny.

Tomáš Javůrek

Tomáš se věnuje Facebooku a sociálním sítím od konce roku 2009. 6 let se staral o content a výkonové kampaně českých festivalů, hudebních kapel i firem jako freelancer. Druhým rokem pracuje v Business Factory (Facebook Marketing Partner) jako výkonnostní marketér a kampaňový stratég.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně neškolí žádné termíny.

Adam Rippl

Adam začínal při škole s obsahem na sociálních sítích. Poslední 3 roky se již naplno věnuje pouze výkonnostnímu marketingu na Facebooku a Instagramu. Jeho doménou jsou především mobilní aplikace, kde se svým týmem pomáhá klientům Business Factory a ROI Hunter s rozvojem byznysu na globálních trzích. Společně mají za sebou kampaně ve více než 40 zemích světa a 27 jazycích.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně neškolí žádné termíny.

Tomáš Havlík

Tom se už druhým rokem stará v Business Factory o správu výkonnostních kampaní ve Facebooku a Google AdWords pro klienty ze všech koutů světa. Na starosti má především kampaně propagující mobilní aplikace na zahraničních trzích. Dříve se podílel na tvorbě obsahu pro klienty v oblasti online sázení, ale teprve až výkonnostní kampaně se staly jeho opravdovou zálibou.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně neškolí žádné termíny.