Promo mobilních
aplikací na Facebooku

Tento blok je určen pro firmy, které chtějí získat nové uživatele do svojí mobilní aplikace. Po absolvování bloku by měl být každý schopný sám na Facebooku nastavit promo pro mobilní appku. Nedozvíte se ale pouze to, jak získat nové uživatele, ale i to, jak oslovit ty, kteří aplikaci již nainstalovanou mají, měřit jejich aktivitu a výkon vaší aplikace. Jelikož popularita mobilních aplikací prudce stoupá a na Facebooku více než 70 % návštěv přijde z mobilního telefonu, skrývá tato možnost propagace obrovský potenciál. Spousta mobilních aplikací má možnost globálního využití, a proto je díky Facebooku můžete inzerovat po celém světě. V našem workshopu s vámi budeme sdílet zkušenosti našich specialistů a ukážeme data z kampaní, které jsme realizovali ve více než 50 zemích světa.

Co se dozvíte?

Business Manager je nástroj Facebooku, který umožňuje bezpečně sdílet a řídit přístup k reklamním účtů, stránkám, aplikacím a dalším aktivům na Facebooku. Díky tomu nemusíte s nikým sdílet vaše přihlašovací údaje nebo si každého spolupracovníka přidávat do přátel, jednoduše mu přiřadíte práva přímo v Business Manageru. V rámci tohoto bloku se naučíte založit vlastní BM, propojit vaše stránky, reklamní účty a aplikace. Business Manager je také nutnou podmínkou k vytvoření produktového katalogu, který je nezbytný pro dynamický remarketing, bez kterého se žádný větší e-shop dnes již neobejde (dynamický remarketing je možné využít i pro mobilní aplikace).

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Před samotným inzerováním je nutné udělat pár kroků k tomu, abyste byli schopni sledovat výkon vaší kampaně a následně ji optimalizovat k požadovaným výsledkům. V našem workshopu si ukážeme vše step-by-step, takže pokud jste vaši aplikaci ještě na Facebooku nepropagovali, ukážeme vám, jak vytvořit aplikaci na Facebooku a spárovat ji s vaší mobilní aplikací, jak nastavit měření uvnitř aplikace, sledovat chování uživatelů, jak nastavit deeplinky a spoustu dalších užitečných věcí.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Víte, že Facebook sleduje o každém uživateli více než 2 miliony signálů? Díky tomu umožňuje Facebook svým inzerentům přesně cílit reklamu na uživatele na základě jejich demografie a chování. V tomto workshopu si vybereme pár známých mobilních aplikací a dohromady si zkusíme vytvořit strategie, ukážeme si možnosti cílení a využití vašich interních dat, práci s kreativou, navrhneme strukturu kampaně, řekneme vám, jak funguje bidovací algoritmus Facebooku a spoustu dalšch věcí, díky kterým budete schopni sami navrhnout strategii a spustit první kampaně pro vaši mobilní aplikaci

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Všichni moc dobře víme, že nestačí kampaně spustit a nechat běžet, pro dosažení požadovaných výsledků je nutné kampaně optimalizovat. Ukážeme si, co je třeba při běhu kampaně sledovat, na jaké důležité metriky se zaměřit a jak přímo ovlivňovat, kolik lidí si vaši mobilní aplikaci nainstaluje (nebo provede akci, například nákup, uvnitř aplikace). Abyste měli z kampaní nějaký výstup, naučíme vás, jak ve Facebooku vytvářet přehledné reporty, ze kterých poznáte veškerý dopad vašich kampaní nejen na instalaci aplikací, ale například i to, kolikrát byla aplikace spuštěna, nebo kolik nákupů uvnitř aplikace vaše kampaň přinesla.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co získáte

  • Coffee break s drobným občerstvením (dopolední + odpolední)
  • Obědové menu
  • Možnost využití 14denního e-mail supportu lektora
  • Certifikát o absolvování kurzu

Máte zájem o individuální nabídku? Neváhejte nás kontaktovat:

akademie@newsfeed.cz