Lead Generation
reklamy

Reklamy na generování potenciálních zákazníků (Lead Ads) se staly hned po svém uvedení velkým hitem a dosahují velmi zajímavých výsledků; Facebook proto stále vylepšuje jejich možnosti a dává inzerentům do rukou silný nástroj pro sběr kontaktů a informací o uživatelích. V rámci tohoto kurzu se dozvíte, jak nastavit, spravovat a optimalizovat lead generation kampaně, abyste získávali ty nejrelevantnější informace a dokázali s nimi efektivně pracovat. Tento kurz je také vhodný pro inzerenty, kteří sbírají informace na svém webu nebo disponují vlastními formulářemi a online žádostmi.

Co se dozvíte?

Business Manager je nástroj Facebooku, který umožňuje bezpečně sdílet a řídit přístup k reklamním účtům, stránkám, aplikacím a dalším aktivům na Facebooku. Díky tomu nemusíte ostatním sdělovat vaše přihlašovací údaje nebo si každého spolupracovníka přidávat do přátel, jednoduše mu přiřadíte práva přímo v Business Manageru. V rámci tohoto bloku se naučíte založit vlastní BM, propojit vaše stránky, reklamní účty a další užitečné tipy ohledně BM.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Co všechno vás čeká před spuštěním výkonnostní kampaně? Na co je potřeba se zaměřit a řádně naplánovat? Navedeme vás, jak se zamýšlet nad nastavením cílů kampaně a jak je měřit. Dozvíte se také, jak zpracovávat kreativu, jak správně vybrat publikum apod. Získáte tipy, které vám pomohou v nastartování úspěšných "lead generation" kampaní.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Rádi byste zvětšili databázi kontaktů, na kterou zasíláte newslettery? Chcete vašim zákazníkům připravit speciální nabídku přímo na tělo? Stačí vám od potenciálních klientů pouze telefonní číslo a ostatní poté vyřídí po telefonu s vaší operátorkou? Sbírejte kontakty jednoduše a efektivně ve facebookovém prostředí! Tento kurz vám mimo jiné ukáže, jak se dají pomocí Lead Ads prodávat na Facebooku půjčky, hypotéky, ale také i auta. Druhá část bude věnovaná přípravě a správě kampaní, od kterých očekáváte maximalizaci získání leadů na vašem webu v podobě klasického zanechání kontaktu nebo vyplnění formuláře či online žádosti.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Všichni moc dobře víme, že nestačí kampaně spustit a nechat běžet, pro dosažení požadovaných výsledků je nutné kampaně optimalizovat. Ukážeme si, co je třeba při běhu kampaně sledovat, na jaké důležité metriky se zaměřit a jak přímo ovlivňovat, kolik lidí např. vyplní zrovna váš formulář. V této části se navíc dozvíte, jak můžete s leady z Facebooku automatizovaně pracovat tak, abyste snížili časovou náročnost a zároveň z potenciálních zákazníků vytěžili maximum. V závěru uvedeme také novinky pro tento typ reklam, které Facebook aktuálně spouští nebo brzy bude.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Nyní pro vás připravujeme nové termíny. Sledujte Newsfeed.cz

Co získáte

  • Coffee break s drobným občerstvením (dopolední + odpolední)
  • Obědové menu
  • Možnost využití 14denního e-mail supportu lektora
  • Certifikát o absolvování kurzu

Máte zájem o individuální nabídku? Neváhejte nás kontaktovat:

akademie@newsfeed.cz