Dynamické reklamy
na Facebooku

Facebook reklama pro e-commerce, jak již název napovídá, je blok složený z přednášek a workshopů, po jehož absolvování budete sami schopni pro váš e-shop připravit strategii, spustit, optimalizovat a vyhodnotit výkonnostní reklamní kampaň na Facebooku. Školení je určeno převážně pro malé a střední internetové obchody.

Co se dozvíte?

Business Manager je nástroj Facebooku, který umožňuje bezpečně sdílet a řídit přístup k reklamním účtům, stránkám a dalším aktivům na Facebooku. Díky tomu nemusíte ostatním sdělovat vaše přihlašovací údaje nebo si každého spolupracovníka přidávat do přátel, jednoduše mu přiřadíte práva přímo v Business Manageru. V rámci tohoto bloku se naučíte založit vlastní BM, propojit vaše stránky, reklamní účty a aplikace. Business Manager je také nutnou podmínkou k vytvoření produktového katalogu, který je nezbytný pro dynamický remarketing, bez kterého se žádný větší e-shop dnes již neobejde.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Co všechno vás čeká před spuštěním výkonnostní kampaně? Na co je potřeba se zaměřit a řádně naplánovat? Navedeme vás, jak se zamýšlet nad nastavením cílů kampaně a jak je měřit. Dozvíte se také, jak zpracovávat kreativu, jak správně vybrat publikum apod. Získáte tipy, které vám pomohou v nastartování úspěšných výkonnostních kampaní.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Dynamic Product Ads (DPA) znamenaly velkou revoluci, a to nejen na Facebooku. Konkrétnímu uživateli nabídnete přesně ten produkt, na který se díval u vás na webu nebo si ho dokonce vložil do košíku. Vzhledem k maximální relevanci reklamy, dosahuje tato forma remarketingu nejlepších výsledků. Navíc pokud jako e-shop pracujete se stovkami tisíci různých produktů, můžete takto snadno obsáhnout celé vaše portfolio. DPA ale nejsou jen o remarketingu. Během tohoto školení si také ukážeme, jak s dynamickými reklamami na cross-sell a up-sell. Vše automatizovaně tak, abyste z příchozí návštěvnosti na webu dovedli vytěžit opravdu maximum a zvýšili tak výkon vašich kampaní.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Už víte, jak kampaně vytvořit a jaké formáty použít? Víte ale, jak je vyhodnocovat? Máte raději věřit Facebooku nebo snad Google Analytics? V tomto kurzu si vysvětlíme rozdíly v měření a atribučním modelování jednotlivých nastrojů a ukážeme si, jak správně kampaně vyhodnocovat. Mimo jiné se také podíváme na to, jaké strategie pro optimalizaci se vám nabízí a jak vybrat tu správnou pro vás. Inspirujeme se u velkých e-commerce hráčů nejen na českém trhu

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Nyní pro vás připravujeme nové termíny. Sledujte Newsfeed.cz

Co získáte

  • Coffee break s drobným občerstvením (dopolední + odpolední)
  • Obědové menu
  • Možnost využití 14denního e-mail supportu lektora
  • Certifikát o absolvování kurzu

Máte zájem o individuální nabídku? Neváhejte nás kontaktovat:

akademie@newsfeed.cz