Brandové kampaně
na Facebooku

Jste nováčkem na trhu nebo ostříleným hráčem? Dejte o sobě vědět! Budujte si silnou značku! A jak k tomu lze využít Facebook? Mnoha způsoby, protože Facebook se snaží vytvářet čím dál tím propracovanější a přesnější nástroje, které podpoří váš brand. Ukážeme vám, jak využít video, personalizovanou kreativu a další vychytávky, které vám pomohou "být vidět" na těch správných místech a pro ty správné lidi. Facebook poté už nikdy nezapomenete přidat do svého marketingového mixu a zakomponovat do strategie brand kampaní.

Co se dozvíte?

Business Manager je nástroj Facebooku, který umožňuje bezpečně sdílet a řídit přístup k reklamním účtům, stránkám, aplikacím a dalším aktivům na Facebooku. Díky tomu nemusíte ostatním sdělovat vaše přihlašovací údaje nebo si každého spolupracovníka přidávat do přátel, jednoduše mu přiřadíte práva přímo v Business Manageru. V rámci tohoto bloku se naučíte založit vlastní BM, propojit vaše stránky, reklamní účty a další užitečné tipy ohledně BM.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Kvalitní a nápaditá kreativa patří k úspěšné kampani stejně tak, jako promyšlené cílení a optimalizace. Text a vizuál reklamy bude tím prvním, co uživatele zaujme a na základě čeho si u něj budete budovat přízeň a věrnost. Jaká pravidla musí kreativa na Facebooku splňovat? Jaké formáty je možné využít a jak s nimi pracovat co nejlépe? Součástí přednášky bude workshop, kde si ukážeme, jak začít o kreativě pro váš business přemýšlet, a z čeho při její tvorbě vycházet.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Pokud startujete nový projekt, uvádíte produkt na trh nebo chcete zasáhnout nevyužitý segment zákazníků, musíte začít u budování značky. Díky silné značce budou lidé více nakupovat vaše zboží na e-shopech, ale také v kamenných obchodech, a právě Facebook je pro budování povědomí o značce šikovným pomocníkem. Nabízí hned několik druhů reklamy, které vám pomohou lépe vytvořit a pracovat s komunitou, jako je podpora příspěvků, stránky či událostí nebo přímé budování zájmů o vaši značku či pobočku. V tomto kurzu si ukážeme, jak pracovat s jednotlivými formáty, především videi, které vám pomohou "být vidět" na těch správných místech a pro ty správné lidi. A také se dozvíte vychytávky, jak z brandových kampaní dostat maximum i pro následující performance kampaně.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Co se dozvíte?

Jakou roli hraje v nákupním procesu zákazníka brandová kampaň? Inspirace k nákupu, zapamatování značky, podpora lifetime value zákazníka, akvizice nového zákazníka – to vše může být cílem brandové kampaně. V kurzu si ukážeme, jakých metrik si při vyhodnocování kampaní všímat a jak s nimi pracovat. Osvětlíme si, jak funguje Facebookový aukční systém, co jsou to atribuční modely a jakou volit kombinaci optimalizačního cíle a bidování.

NEJBLIŽŠÍ TERMÍNY

  • Aktuálně nejsou vypsané žádné termíny.

Nyní pro vás připravujeme nové termíny. Sledujte Newsfeed.cz

Co získáte

  • Coffee break s drobným občerstvením (dopolední + odpolední)
  • Obědové menu
  • Možnost využití 14denního e-mail supportu lektora
  • Certifikát o absolvování kurzu

Máte zájem o individuální nabídku? Neváhejte nás kontaktovat:

akademie@newsfeed.cz